Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A nezaprší

a nezaprší. Nevím jak vy.ale já si vždycky tak okrajově naplánuji, co budu zítra dělat. Prostě mne neopustily pětiletky- co nadělám- měnit se nebudu.    

No a - poručíme větru,dešti- houbeles.


Tma jak v ranci,leje a fouká vítr.
Protože jsem normální a ne úderník- nedělám-no nedělám nic.
Cárám po Internetu,čtu,divím se,žasnu a napadají mne geniání témata do blogu.
Ale nechce se mi.
Mám den blbec a určitě bych si přinejmenším zlomila prst nebo psala hrubky.
Hned po ránu jsem zakopla o koberec a ve snaze neupadnout jsem se tak bacila do lokte,až jsem viděla několik čertů najednou.
Ještě rozpálená nad vlastní nešikovností jsem vlezla do koupelny a sedla si na přiklopené prkýnko.
Rychleji bych nevstala ani na povel- už to pokračuje.
Říká se do třetice....-nezkoušela jsem to.
Sedím a koukám.
To stačí.

Autor: Jiřina Nedvědová | neděle 23.11.2014 17:10 | karma článku: 4,93 | přečteno: 178x
  • Další články autora

Jiřina Nedvědová

Co Čech,to...........

Nevím přesně,kdy jsem založila tenhle blog.Mohla bych se podívat,ale nechce se mi.Chvíli jsem psala a četla moudré úvahy,které mne obohacovaly a rovnala jsem si s nimi své názory,kroutila hlavou nad některými články,protože jsem je nedovedla pochopit, nešlo to.Bylo mi fajn- setkání s moudrými mne nesou nahoru a ten pocit je krásný.

23.1.2015 v 16:30 | Karma: 11,54 | Přečteno: 682x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Poštovné zdarma

Bolí mne záda.Dost.Věk na to mám a sezení / světe, div se / mi taky neprospívá. A tak dělám co můžu- od zaříkávání až po Taichi a let Bílého jeřába.Jenže ten můj jeřáb občas heká a nehezky mluví, někdy dokonce nadává.Prostě bolí mne záda.

12.1.2015 v 18:38 | Karma: 8,38 | Přečteno: 366x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

V čem je háček

Připadám si silně zmatená.Mám pocit,že se dívám na jinou televizi, čtu jiné noviny- nebo možná žiju v jiném Česku.Ale let je mi dost,vzdělání mám, schopnost uvažovat mne neopustila,tak v čem je háček?Asi v jiném vidění světa a událostí- jedině tak to lze vysvětit.

3.1.2015 v 17:25 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Sen účetní

Mám sen.Pod okny provozovny stojí v řadě moji klienti a dívají se nahoru.Já se vykloním a zavolám: Novák!

12.12.2014 v 17:10 | Karma: 15,96 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Pánové, mohli byste poradit?

Jsem ženská. TO Vám neušlo a k tomu hospodyně.Což kromě jiného znamená, že než uložím prádlo do skříně- pečlivě prohlédnu,objevím tu a tam chybu na celistvosti kusu,který mám v ruce.V důsledku tohoto díla-spravuji.

7.12.2014 v 16:45 | Karma: 10,75 | Přečteno: 993x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Novým šéfem tajné služby se stane brigádní generál Bartovský, schválila vláda

24. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  14:13

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) bude Petr Bartovský, vláda ve středu schválila jeho...

Spolužáka kopali i bili pěstmi, za surové napadení dostali mladiství podmínku

24. dubna 2024  13:34,  aktualizováno  14:11

Okresní soud v Děčíně rozhodl o podmíněných trestech pro dva mladistvé, kteří loni v září brutálně...

Muž dohnal a zaklekl zloděje. Strach jsem neměl, jsem takto nastavený, říká

24. dubna 2024  14:08

Zrovna se autem vracel domů, když na brněnské tramvajové zastávce spatřil starší paní, jak se...

KOMENTÁŘ: Kdo zabil penzijní reformu? Svůj díl nesou vláda i opozice

24. dubna 2024

Premium Ani po dvaceti letech diskusí se nedočkáme konsenzuálně přijaté reformy penzí, ale jen...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Neberte se moc vážně-škodí to vám i vašemu okolí.
A pro zájemce- moje stránky- http://miamia.webgarden.cz.
O čem jsou ? No- Esoterická čajovna.

Seznam rubrik