Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Že by vášně?

Nevím kdy jsem si přečetla malou glosu o úrovni blogů- fakt nevím.Jen se mi to nějak usadilo v hlavě.Autor se jistě poctivě snažil říci svůj názor na zvyšování karmy a oblíbenost článků.

Opravdu nevím, jestli je oblíbený nebo ne,jakou má karmu,jaké má názory.
Jen mne ohromila troufalost s jakou napsal,že nejvyšší karmu dostávají skoro
nenávistné názory lidí,kteří blogy píšou.
No možná jsem to trochu zjednodušila,ale to mi v hlavě zůstalo.
Že blogy budí nesnášenlivost a budí nenávist.
Nemyslím.
To,že někdo napíše svůj názor a zrovna se trefí do mých stínů nebo radostí
reaguju- je to přirozené.
Když se netrefí, jsem zticha.
Jestliže má jiný názor, podumám, třeba má pravdu.
Nemyslete,že jsem svatá osoba,taky nadávám, když mi to nejde pod fousy.
Ale doma.
Možná,kdybych se s autorem setkali a byli normální oba- tak bychom diskutovali.
Takhle si ufrknu jen doma.
Myslím, že ještě nebyl na jednom nejmenovaném serveru- kde opravdu jde /slovně/ o život
a nadávky jsou na denním pořádku.
Tam možná jde o dělení a nesnášenlivosti.
Anebo je také možné,že jsem na to ještě nenarazila a budu opravena.
Má chyba,má chyba.
Prý převládají vášně.
Tak až Vás to chytne- chce to studenou vodu.

Autor: Jiřina Nedvědová | čtvrtek 27.11.2014 14:51 | karma článku: 4,11 | přečteno: 273x
  • Další články autora

Jiřina Nedvědová

Co Čech,to...........

Nevím přesně,kdy jsem založila tenhle blog.Mohla bych se podívat,ale nechce se mi.Chvíli jsem psala a četla moudré úvahy,které mne obohacovaly a rovnala jsem si s nimi své názory,kroutila hlavou nad některými články,protože jsem je nedovedla pochopit, nešlo to.Bylo mi fajn- setkání s moudrými mne nesou nahoru a ten pocit je krásný.

23.1.2015 v 16:30 | Karma: 11,54 | Přečteno: 682x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Poštovné zdarma

Bolí mne záda.Dost.Věk na to mám a sezení / světe, div se / mi taky neprospívá. A tak dělám co můžu- od zaříkávání až po Taichi a let Bílého jeřába.Jenže ten můj jeřáb občas heká a nehezky mluví, někdy dokonce nadává.Prostě bolí mne záda.

12.1.2015 v 18:38 | Karma: 8,38 | Přečteno: 366x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

V čem je háček

Připadám si silně zmatená.Mám pocit,že se dívám na jinou televizi, čtu jiné noviny- nebo možná žiju v jiném Česku.Ale let je mi dost,vzdělání mám, schopnost uvažovat mne neopustila,tak v čem je háček?Asi v jiném vidění světa a událostí- jedině tak to lze vysvětit.

3.1.2015 v 17:25 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Sen účetní

Mám sen.Pod okny provozovny stojí v řadě moji klienti a dívají se nahoru.Já se vykloním a zavolám: Novák!

12.12.2014 v 17:10 | Karma: 15,96 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Pánové, mohli byste poradit?

Jsem ženská. TO Vám neušlo a k tomu hospodyně.Což kromě jiného znamená, že než uložím prádlo do skříně- pečlivě prohlédnu,objevím tu a tam chybu na celistvosti kusu,který mám v ruce.V důsledku tohoto díla-spravuji.

7.12.2014 v 16:45 | Karma: 10,75 | Přečteno: 993x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Neberte se moc vážně-škodí to vám i vašemu okolí.
A pro zájemce- moje stránky- http://miamia.webgarden.cz.
O čem jsou ? No- Esoterická čajovna.

Seznam rubrik