Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Koťata nebo krakeni?

Nechala jsem se inspirovat kočičí soutěží a proto zavzpomínám na své první ohromení z koťat.






Teď jsem dočetla rady pro chovatele koček a dozvěděla jsem se,že při kočičích dotecích si kočka vyměňuje s páníčkem pachy a tím pádem si ho značkuje-že je její.

 Je mi to jasné-jsme jejich.

 Označkovaní, známí-tudíž kočičí.

Připadám si jak kočičí máma-jen klapnu pusou-třeba naprázdno-Mates vyletí jak čert a hup.

Když je to naprázdno-dobře-ale jak se objeví jídlo-je konec.

 Drápe se třeba na hlavu-hlavně aby se dostal k talíři. Může tam být cokoliv-suchá houska,maso,zelenina-cokoliv-jde mu o život.

Příprava jídla pro ně je složena z přinesení konzervy,sundání Matese ze sektorky,vzetí prázdných misek,sundání Matese ze sektorky,otevření konzervy,sundání Matese ze sektorky,vyndání masíčka,sundání Matese ze sektorky,naplnění misek,sundání Matese ze sektorky. Když jsou misky dole-skočí sám.

 A teďsi představte-že vaříte.

Hlavní náplní je uhlídat,aby Máťa nesnědl všechno, co je k obědu potřeba.

Trošku jsem ho namíchla-přistrčila jsem mu krájenou cibuli. No to bylo-kýchl jak starý chlap a byl klid.

 Ale jen na chvíli.

 Takže se musely dát znovu dveře a kočky čekají za dveřmi-až se uvaří, až se najedí psi,až se najedí páni.

Nelíbí se jim to - to mňoukání to dokazuje. Ale musí se naučit pořádku- jinak budeme chodit jíst někam ven.

 Naučit je trochu pořádku bude asi fuška-ale určitě to jde.A snad se Mates jednou zasytí a třeba i pohrdne jídlem.

Jen proto, že bude už najedený. Myslím , že tady bude dobře- zatím najedené nejsou.

A prý jsou kočky tiché.Kdo to řekl?

Ti naši koťáci jsou jak tajfun-dupání, prskání-berou sebou všechno, co je jim v cestě- kraválu jak v cirkuse.

Nebo to nejsou koťata,ale krakeni?

Autor: Jiřina Nedvědová | čtvrtek 27.11.2014 21:34 | karma článku: 12,68 | přečteno: 386x
  • Další články autora

Jiřina Nedvědová

Co Čech,to...........

Nevím přesně,kdy jsem založila tenhle blog.Mohla bych se podívat,ale nechce se mi.Chvíli jsem psala a četla moudré úvahy,které mne obohacovaly a rovnala jsem si s nimi své názory,kroutila hlavou nad některými články,protože jsem je nedovedla pochopit, nešlo to.Bylo mi fajn- setkání s moudrými mne nesou nahoru a ten pocit je krásný.

23.1.2015 v 16:30 | Karma: 11,54 | Přečteno: 682x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Poštovné zdarma

Bolí mne záda.Dost.Věk na to mám a sezení / světe, div se / mi taky neprospívá. A tak dělám co můžu- od zaříkávání až po Taichi a let Bílého jeřába.Jenže ten můj jeřáb občas heká a nehezky mluví, někdy dokonce nadává.Prostě bolí mne záda.

12.1.2015 v 18:38 | Karma: 8,38 | Přečteno: 366x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

V čem je háček

Připadám si silně zmatená.Mám pocit,že se dívám na jinou televizi, čtu jiné noviny- nebo možná žiju v jiném Česku.Ale let je mi dost,vzdělání mám, schopnost uvažovat mne neopustila,tak v čem je háček?Asi v jiném vidění světa a událostí- jedině tak to lze vysvětit.

3.1.2015 v 17:25 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Sen účetní

Mám sen.Pod okny provozovny stojí v řadě moji klienti a dívají se nahoru.Já se vykloním a zavolám: Novák!

12.12.2014 v 17:10 | Karma: 15,96 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Pánové, mohli byste poradit?

Jsem ženská. TO Vám neušlo a k tomu hospodyně.Což kromě jiného znamená, že než uložím prádlo do skříně- pečlivě prohlédnu,objevím tu a tam chybu na celistvosti kusu,který mám v ruce.V důsledku tohoto díla-spravuji.

7.12.2014 v 16:45 | Karma: 10,75 | Přečteno: 993x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Neberte se moc vážně-škodí to vám i vašemu okolí.
A pro zájemce- moje stránky- http://miamia.webgarden.cz.
O čem jsou ? No- Esoterická čajovna.

Seznam rubrik