Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Že by vášně?

Nevím kdy jsem si přečetla malou glosu o úrovni blogů- fakt nevím.Jen se mi to nějak usadilo v hlavě.Autor se jistě poctivě snažil říci svůj názor na zvyšování karmy a oblíbenost článků.

Opravdu nevím, jestli je oblíbený nebo ne,jakou má karmu,jaké má názory.
Jen mne ohromila troufalost s jakou napsal,že nejvyšší karmu dostávají skoro
nenávistné názory lidí,kteří blogy píšou.
No možná jsem to trochu zjednodušila,ale to mi v hlavě zůstalo.
Že blogy budí nesnášenlivost a budí nenávist.
Nemyslím.
To,že někdo napíše svůj názor a zrovna se trefí do mých stínů nebo radostí
reaguju- je to přirozené.
Když se netrefí, jsem zticha.
Jestliže má jiný názor, podumám, třeba má pravdu.
Nemyslete,že jsem svatá osoba,taky nadávám, když mi to nejde pod fousy.
Ale doma.
Možná,kdybych se s autorem setkali a byli normální oba- tak bychom diskutovali.
Takhle si ufrknu jen doma.
Myslím, že ještě nebyl na jednom nejmenovaném serveru- kde opravdu jde /slovně/ o život
a nadávky jsou na denním pořádku.
Tam možná jde o dělení a nesnášenlivosti.
Anebo je také možné,že jsem na to ještě nenarazila a budu opravena.
Má chyba,má chyba.
Prý převládají vášně.
Tak až Vás to chytne- chce to studenou vodu.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jiřina Nedvědová | čtvrtek 27.11.2014 14:51 | karma článku: 4,11 | přečteno: 273x
  • Další články autora

Jiřina Nedvědová

Co Čech,to...........

Nevím přesně,kdy jsem založila tenhle blog.Mohla bych se podívat,ale nechce se mi.Chvíli jsem psala a četla moudré úvahy,které mne obohacovaly a rovnala jsem si s nimi své názory,kroutila hlavou nad některými články,protože jsem je nedovedla pochopit, nešlo to.Bylo mi fajn- setkání s moudrými mne nesou nahoru a ten pocit je krásný.

23.1.2015 v 16:30 | Karma: 11,54 | Přečteno: 682x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Poštovné zdarma

Bolí mne záda.Dost.Věk na to mám a sezení / světe, div se / mi taky neprospívá. A tak dělám co můžu- od zaříkávání až po Taichi a let Bílého jeřába.Jenže ten můj jeřáb občas heká a nehezky mluví, někdy dokonce nadává.Prostě bolí mne záda.

12.1.2015 v 18:38 | Karma: 8,38 | Přečteno: 366x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

V čem je háček

Připadám si silně zmatená.Mám pocit,že se dívám na jinou televizi, čtu jiné noviny- nebo možná žiju v jiném Česku.Ale let je mi dost,vzdělání mám, schopnost uvažovat mne neopustila,tak v čem je háček?Asi v jiném vidění světa a událostí- jedině tak to lze vysvětit.

3.1.2015 v 17:25 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Sen účetní

Mám sen.Pod okny provozovny stojí v řadě moji klienti a dívají se nahoru.Já se vykloním a zavolám: Novák!

12.12.2014 v 17:10 | Karma: 15,96 | Přečteno: 613x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Nedvědová

Pánové, mohli byste poradit?

Jsem ženská. TO Vám neušlo a k tomu hospodyně.Což kromě jiného znamená, že než uložím prádlo do skříně- pečlivě prohlédnu,objevím tu a tam chybu na celistvosti kusu,který mám v ruce.V důsledku tohoto díla-spravuji.

7.12.2014 v 16:45 | Karma: 10,75 | Přečteno: 993x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Partneři z Francie vsadili každý sám podobná čísla, miliony vyhráli oba

17. května 2024  8:25

Jako o mimořádně vzácném případu hovoří experti o výhře ve francouzské loterii, ve které uspěli muž...

Vypadá to jako plakát k hororu. Brity vyděsil rudý portrét Karla III.

17. května 2024  8:16

Značnou pozornost vzbudil portrét, který si nechal vyrobit britský panovník Karel III. Dílo malíře...

Ukrajinská armáda zaútočila na přístavy v Černém moři, cílila i na sklady s ropou

17. května 2024  6:42,  aktualizováno  8:13

Sledujeme online Ruská obrana v noci čelila rozsáhlému útoku dronů na Sevastopol a další přístavní město...

Americkým Houstonem se prohnala mohutná bouře, vyžádala si čtyři oběti

17. května 2024  8:09

Nejméně čtyři lidé přišli o život při silných bouřkách, které se ve čtvrtek přehnaly přes město...

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Neberte se moc vážně-škodí to vám i vašemu okolí.
A pro zájemce- moje stránky- http://miamia.webgarden.cz.
O čem jsou ? No- Esoterická čajovna.

Seznam rubrik